onsdag 25 november 2009

Traderaberoende!

Jag skulle verkligen vilja sätta vuxenlås på vissa sidor på internet. En av de sidorna är tradera, för den sidan kommer att ruinera mig om jag fortsätter att bo all min lediga tid på den sidan. Det är lite som ullared, åhh så billigt, ska bara ha den med, åhh kostar ju bara en krona. Sen stannar det ju aldrig vid den kronan en då och man tänker ässh 5 kronor är inte så farligt. Men många bäckar blir små har jag märkt, det kan bli riktigt dyrt när man räknar ihop allt. Så efterlyser vuxenlås!! *ler*

Jag hade en sån period på tradera för nått år sedan, man blev helt manisk och satte sig vid datorn varje gång en auktion var på väg att avslutas, för man skulle bara ha den grejen. Sen tröttnade jag och satt aldrig där, nu har jag kommit in i den perioden igen då det ska sättas på allt möjligt. Kanske terapi vore en bättre lösning än vuxenlås.

5 kommentarer:

  1. Ja men tradera är bra skit :) Så länge man kan hålla sig till okej priser och inte få in det där tänket " den där ska jag HA, kosta va det kosta" Som du säger kan börja billig sen är man med tills slutet iaf och man ligger på en massa hundra lappar. Jag håller med dig. Det är kul. Och du som har barn när det finns så fina nya barnkläder där kan jag tänka mig att det är ännu rligare

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det bästa vore nog att hålla sig borta från datorn!! Säg vad man INTE kan göra där! Kraaam!

    SvaraRadera
  3. Hallå!! Vart tog du vägen?? Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Åh va tråkigt. INgen uppdatering ännu.. Skriv Kvinna :) Puss

    SvaraRadera
  5. He he jag har precis Traderat på par jeans! Min första gång faktiskt! Peppar peppar!

    När ska du uppdatera gullet!!!!!!

    Puss på dig!

    SvaraRadera