måndag 9 november 2009

Ensam mamma söker

Tittar även detta året på Ensam mamma söker. Men kanske inte lika ingående som de förra säsongerna. Då var man bänkad varje söndag i soffan för man kunde absolut inte missa en enda sekund av det. Detta året tittar jag, men vilken dag i veckan som helst, tittar på det på datorn istället. Det är alltså inte så viktigt som de andra åren. Men vill gärna se det. Men nu kan det ha gått 3 veckor i mellan innan jag sett dem avsnitt jag missat.

Nu har jag inte hunnit se gårdagens avsnitt och hade nog missat att se det på en vecka om jag inte hade gått in på aftonbladet, och givetvis fick jag ju se vem Helena valde på bild, men kunde hålla mig för att inte klicka in på artiklen och kolla hur det gick för dem sen. Att jag hann att se att Helena valde den hon valde gör kanske inte så mycket för det hade jag redan räknat ut.

Så nu blir det att titta på det missade avsnittet och sedan läsa artiklen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar