torsdag 5 november 2009

Dags att vakna nu!


I morse när jag vaknade och tittade ut var det vitt! Och jag frågade mig själv vart jag spenderat de två senaste månaderna eller om snön var väldigt tidig i år. Jag började undra om jag precis vaknat ur ett ide som jag gått runt i ett par månader, tittade i kalendern och det stod NOVEMBER! Klart jag sovit i ca 2 månader då, för mig var det nyss sommar. Klart jag inhandlar vinterkläder till barnen, men har helt glömt bort mig själv. För senast förra veckan hade jag på mig inne tofflor till affären och inser nu att det inte står några vinterskor till mig i hallen, och ännu mindre hänger det någon vinterjacka.

Insåg idag att det är dags att vakna nu, vintern är på väg och vi är inne i November. Fast för mig känns det fortfarande som om vi är i början av september!


1 kommentar:

  1. Visst har det känts så! Hösten var lång och vacker, och det dröjde verkligen innan man fattat att nu är det KALLARE tider!! Du får shoppa i helgen ;) Kraam!

    SvaraRadera