tisdag 17 november 2009

En kort uppdatering!


Nu var det ett par dagar sen jag uppdaterade. Har väll egentligen inte hänt så mycket att skriva om. Ebba är sjuk, lilla gumman. Var lite rädd att det skulle varit svininfluensan igår då hon hade alla symtom man kunde ha i svininfluensan förutom feber. Men idag är hon piggare, bara näsan som rinner lite på henne. Imorgon ska vi upp och väga Tim igen, alltid lika kul att se hur mycket han gått upp. Nu har han fått lite rundare kinder, nu börjar han bli bebistjock. Så sött!

Igår kom äntligen vagnen, och ingen är gladare än mig eftersom nu kan jag söva han i vagnen istället för att gå runt och vagga honom. Skämmer bort honom ordentligt gör vi här hemma. Blev riktigt nöjd med vagnen, det var mycket mycket finare än på bilden. Så det var himla kul, nu kan vi även gå ut och gå på dagarna med.

En kort uppdatering!

2 kommentarer:

  1. Hej där! Lillfis har också haft sådana symptom, men ingen feber! Vet inte vad det är - kulting, som nån sa ;) Nej men du, har du varit utan vagn! Vad jobbigt! Det måste man ju bara ha!! Passa på och ta dig en lååång promenad i morgon! Kraaam!!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar barnvagnar, nu börjar mina små bli stora så nu har vi bara en sulky. Men kan du inte lägga ut en bild på vagnen?

    SvaraRadera