söndag 8 november 2009

Jippie, en award!

Tänk vad en liten bild kan betyda så mycket. Jag har fått en Award. Startade upp denna bloggen för inte många dagar sedan och redan fått en award. Nu kom ännu mer blogglust tillbaka. Tack Motorcrossänkan!

Med denna award så medföljer även en utmaning att jag ska berätta 7 saker om mej själv.

1. Har fobi för fötter & ormar

2. Är en kvällsmänniska

3. Äter hemskt sällan godis, men en massa kakor blir det!

4. Är undersköterska

5. Är en hönsmamma ända ut i fingerspetsarna.

6. Är en kattmänniska, skulle kunna ha hur många katter som helst, (Om jag fick)

7. Är skitdålig på engelska, missade varenda lektion i skolan.

Men nu tänker jag där i mot bryta trenden, jag väljer att inte länka den vidare denna gången till 7 nya. Utan de som vill ha en award från mig får plocka den, för i nuläget följer jag inte 7 st bloggar.

1 kommentar:

  1. Hello! Några saker som stämmer på mig också - Kakor, Uska, katter!! Fortsätt blogga nu! Kraaam!

    SvaraRadera