onsdag 9 december 2009

Jag lever!


Nu var det mycket mycket länge sedan jag skrev, undra vad som hände? Dagarna bara gick och försvann. Problemet var nog mer att mitt liv är så händelselöst att jag inte hade något att uppdatera med. Fast egentligen så händer det ju saker hela tiden, så jag får nog mer skylla på lathet. Orkade inte logga in och trycka ner tankarna som ord på tangenterna. Men nu såg jag att det var några som skrek på mig så det är lika bra att visa att jag lever.

Var och mätte och vägde Tim idag. Har har gått upp och väger nu 5430g och 56 cm lång. Han börjar bli en klump min lillkille. Han har gått upp 700g på två veckor. Det är ju nästan ett helt kilo, man kan ju undra hur stor han tänkt att bli. Fast han är fortfarande lika mammig, eller bröstig kanske man ska säga. För han vill ligga vid bröstet precis hela tiden och vaknar så fort man rör på sig själv eller honom, så det är inte lätt att lägga ifrån sej honom. Han vill ju vara i knät hela tiden, så tiden till att göra annat är minst sagt begränsad.

-Jag lever Btw :) -

4 kommentarer:

  1. Ååh, sicken liten goding!! Förstår precis hur du har det! Sån där var Edvin också! Jag hade ALDRIG överlevt utan bärsele, kan jag säga!! Kraaam!

    SvaraRadera
  2. You are back!!!!!!!

    Vilken söt liten tjockkorv!!!! Barn ska vara tjocka tycker jag....så mysigt!!!!
    Skönt att han lägger på sig. Då vet du att du har mat!

    .....skönt att du lever!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hörrö!!!!!

    UPPDATERA snäckan!

    puss och ha en mysig 4 Advent!

    SvaraRadera
  4. En sådan go liten knubbis. Men det är inte säkert att han blir så stor den, mina tjejer har varit mer än runda som bäbisar för att vid ettårsålder börjat en helt annan viktkurva. Nu är de små och smala hela gänget. Hoppas ni haft en god jul. Gott nytt, många kramar på er.

    SvaraRadera